Arkadaşlar bebeğim sürekli ateşleniyor özellikle dışarı çıktıktan sonraki günlerde mutlaka ve 38 38.5 a kadar çıkıyo hep fitille durduruyorum ertesi gün geçiyor ama çok sık olmaya başladı doktorlar bebek diyorlar sadece fitil veriyorlar başına gelem var mı ?