Neslihanbew canım bu süreçte sakın moralini bozma benim bebeğim 3,5 aylık ve neredeyse 15 gün önce göğüs yaralarım geçti. Ve yapmadığımız şey, sürmediğim krem kalmadı. E vitamini kapsülü alıp sırınga ucuyla gögüsüme damlattım. Ve silikon gögüs uçları ile emzirdim en az 2 ay. Lansinoh krem hiçbir işe yaramadı bende. En son fito krem kullandım. Bir de göğüslerimi sürekli yıkayıp kuruttum gümüş kapakları taktım. (Atlet ya da sütyene sürtünmesini engelledi. Ama iyileştirdi diyemem) bu süreç uzun sürerse hiç üzülme mutlaka geçecek sadece önlemlerini al derim. Ama silikon gögüs ucu işime cok yaradı.