melekortac @pinkomommm baktım, bütçemi çok aşıyor. 1100 TLye düğün için sıfır abiye aldım zaten. Kına gecesi için bakıyorum şimdidede. 1000-1500 TL ikinci ele veremem malesef, teşekkür ediyorum 😊
Saritosbik melekortac gri olan 700 tl siyahı ben 1500 e almıştım 1000 tl ye anca verebilirim 1 kere anca giydim griyi de aynı şekilde 2 kere giydim
Erva13 Resim nasıl yükleniyor beceremedim ya? Bende lacivert istediğiniz bedende bir abiye var 3 4 saat anca giydim şalıyla birlikte 700 tl yere verebilirim.
Elifmm melekortac dolap hesabınız varsa gamzekaya21 cok uyguna veriyorum 300 400 arası giyilmemiş bi bakın isterseniz
Ayseee60 Benim elimde etiketli hiç giyilmemis var çok guzel ve kullanmayacağım için size 500e bırakırım🥰