ecmelinannesi37 2 gün çok normal bir süre . Anne sütü bağırsaklarda en kolay sindirilen besin ve 10 gün bile normal diyor doktorlar . Bacaklarını çekmesi , ıkınması , ağlaması bunlar gaz belirtileri . Fitil verip daha fazla rahatsız ediyorsunuz bir de muhtemelen bebeği. Merak ettim fitili neye göre alıp kullanıyorsunuz ?