Bir hafta sonra 3 aylık olucaz, gazlı bir bebeğim var. Gündüz uykusuna çok zor geçiriyorum ve asla kucağımdan indiremiyorum yoksa uyanıyor ve daha çok ağlıyor. Sırf uyusun diye belki 45 dk falan bir uğraş sonucu uykuya geçiriyorum uyanmasın diye de devamlı kucağımda ve kıpırdandığında pışpışlıyorum. Başka türlü gündüz uykusu yok. Gece uykusu da olması gerekenden daha az ve yine gece uykuya geçirmeye çalışmam saatler alıyor defalarca uyanıp tekrar uyutarak geçiyor belki 3 belki 4 saat sürüyor. Genelde gece 1 2 yi buluyor sabah 6ye kadar uyuyor kıpırdana kıpırdana sabah 6dan sonra yarım saatte yada saatte bir ağlıyor bende memeye alıyorum uykuya devam edebilmesi için. Çok yoruldum neden bu kadar hafif uykusu? Kucağımda uyuttuğum zamanlarda bir yerimi kaşımak için kolumu hareket ettirdiğimde bile uyanıyor.