Merve_ Bebeğim 5 aylık ve emziriyorum saçlarımı boyatmayı çok istiyorum ama kimyasal vs. sütümden bebeğe etki eder mi diye çok kararsızım biraz araştırdım uygun bulan doktorlarda var karşı olanlarda aranızda boyatan var mı?
Ygtek Merve_ ben 1 aylıkken boyadım şimdi 4 ay 23 günlük geçen gün birdaha boyadım dibimi bi sıkıntımız olmadı
Ikrazumra19 Merve_ bende boyadim hatta ombre yaptirdim dip boyasi filan sknti olmaz ya hamileyken bile boyatanlar var
ipek_61 Merve_ bütün hamileliğim boyunca boyatmadım ama bebeğim bir aylıkken daha fazla dayanamadım boyattım ben mama verdiğim için 2-3 saat emzirmedim sadece o kadar
Merve_ Ikrazumra19 bende ombre yaptırmak istiyorum kuaföre sordum bitkisel dedi ama açıcısı kimyasal nette de bebek için kanserojen olabilir dediği için kafam karıştı
Ikrazumra19 Merve_ yaptırdım bir sorun yasamadim simdi 2.ye hamileyim dogumdan sonra hemen gidicem cunku saclarim berbat durumda insanlar hamileylen neler yapiyor sac boyuyor ombre yaptiriuor cevremde cok insan var çocuklarında masAllahi var