Gzdetopcuoglu Canım ben kullandım onu ama hamileyken çatlağım olmasın diye kullandım. Göğüs ucuna kullanılacağını sanmıyorum pek. E bebekte lanolin almıştım ben her emzirme öncesi kullanıyordum hiç çatlağım olmadı tavsiye ederim , hem emzirme öncesi silmenede gerek yok onda.