Arkadaşlar bir haftadır ek gıdaya başladık yeni daha ve tadımlar yapıyoruz sonuçta ama bebeğim ne versem yutmuyor ağzında tutuyor veya diliyle çıkarıyor sadece muz sevdi yoğurt sebzeler hiç ilgisi yok ne yapmalıyım kilosu iyi bir bebek 8bucuk olmuş süt emiyor sadece ve emmeyi çok seviyor siz hangi vakitlerde veriyorsunuz ve gün geçtikçe düzelir mi acaba