Bebeğim 7 aylık olucak nerdeyse doğduğundan beri gazlı bir bebekti üstüne birde üç aydır kakasını düzenli yapamıyor 10 gün bekliyoruz sonra hep lavman ile yaptırıyorum sürekli böyle geçiyor günlerimiz emdiği an ikinmaya başlıyor ama hiç durmadan gece günduz sürekli ikiniyor uykularindan uyanıyor ikiniyor artık yapmadığımız kullanmadığımız hiç bir şey kalmadı bu ıkınma halı beni çok yordu ne yapmam lazım var mı bir öneriniz