Ekaya Arkadaşlar bebeğime kaka tahlili yaptım 490 çıktı kakasıda koyu yeşil ve kına gibi yoğunlukta. Süt ve süt ürünleri diyeti yapıyorum ve bebeğimde aptamil progamin as içiyor bu şekilde olup düzelme yaşayan var mı? Gaz sancıları hiç azalmadı 😔
Gozde20 Ekaya canım doktor banada aynı şeyi söyledi bende sut ve sut ürünlerinden uzağım artik meme+mama gidiyoruz aptamil comformil veriyorum gunde iki defa arastir istersen gaz ve barsak problemlerine çok iyi gelen bi mama memnunum bir de bizim kaka 4-5 günde duzeldi
Ekaya Gozde20 benim verdiğim mama da besin ve süt alerjisi için reçete ile yaZılıp eczaneden alınan mama içinde hiç süt ürünü yok inşallahh düzelir 😔 sizin ne şikayetleriniz vardı tahlil yaptırdınz
Ekaya Gozde20 benim verdiğim mama da besin ve süt alerjisi için reçete ile yaZılıp eczaneden alınan mama içinde hiç süt ürünü yok inşallahh düzelir 😔 sizin ne şikayetleriniz vardı tahlil yaptırdınz