Seyda2309 ritim bozukluğudur bi hızlanıp bir anda yavaşlaması gibi, bende de oluyor ara sıra kardiyolojiye gözükün rahatsız edecek boyuttaysa ritim düzenleyici ilaç veriyor o işe yarar. Benim eşim de kalp doktoru ara sıra bende de oluyor ama şu an ilaç başlamamı gerek görmedi ama ihmale gelmez tabi ki
Ayrıca kafeini azaltabilirsiniz ben çok kahve tüketirim onu azalttığım zaman daha rahat hissediyorum