Bugün ben temizlik yaparken eşim çocuğu bahçeye indirdi. Kedi sinirlenmiş ve yavrumu tırmalamış. Kanamış ve eşim de kolonya dökmüş. Eve geldi anlatıyor. Çabuk acile götür aşı yaptır dedim. Korkuyorum 2 yıla kadar belirti verebiliyor başına gelen var mı acaba? Çocuğum boş yere aşı olacak o kadar doz 🥺 iyi ki bütün aşılarını yaptırdık yoksa tetanoz da olacaktı aynı anda…