Kızlar doğum bitti falan derken kilolar canımı sıkıyo çok cesaret edip tartıya bile çıkamadım 5 ay oldu sadece kıyafetten anlıyorum mesela 38 beden pantolon giyerken şimdi 42 giyiyorum 2 beden kilo almışım resmen bu zaman kadar emziriyorkm diye bi kısıtlamadım kendimi zaten sütüm çok değil en azından biraz daha emzireyim diye çünkü benim yemeği az bile yesem öğün atlasam süt çok azalıyor neyse yarın vacumagic başlıyorum aranızda bilen var mı çok iyi yorumlar var Antalya da başlıcam sonra spora inşallah sezeryan olduğum için bekledim birazda 50. Gün gidiliyormuş ama ben güvenmedim 5. Ay bitiyo şimdi