Benim oğlum 16 aylık kendine vuruyor başkalarına vuruyor hatta kafasını yere vuruyor
Yapma dedikçe yaptığını fark ettim o yüzden artık tepki vermemeye çalışıyorum vurmak yok cici yapalım diyorum dikkatini dağıtmaya çalışıyorum falan işe yarıyor ama daha tam anlamıyla bu davranışı sonlandıramadık ve normal olduğunu düşünüyorum bu yaşlarda bebekler hep yapar