gulsevyilmaz Kızım 3 aylık kilosu 5900 2. Ayında 5300dü yani bir ayda sadece 600 gr almış bana az geldi. Sağlık ocağındaki ölçümleri yapan hemşir normal dedi sizce azmı iyi mi
likeli gulsevyilmaz sadece anne sutuyle besleniyorsa aylik 600-900 gr arasinda almasi ilk 3 ay normal.
hgygthmz Benim bebegim de 6600gr 4aylik oldu bir ayda 600grm almış hemşire çok az almış ve zayıf dedi yarın hastahaneye goturecem