Arkadaşlar merhaba… oğlum 4 aylık 45 günlükten beri gaz sancıları çekiyor ama öyle böyle değil, apartman yerinden oynuyor. Kullanmadığımız şurup, damla, yöntem kalmadı bir türlü geçmek bilmiyor. Ben artık bağırsaklarında sorun olduğunu düşünüyorum. Bu konuda nokta Atışı önerebileceğiniz bir doktor var mı acaba?