Yigitelif Merhabalar. 3.5 yaşında oğlum var. Gece 12 de uyudu mesela öğlen 2 de çişini yaptı. Gün içinde de öğlen 12den aksam 7 ye kadar çişi gelmiyor. Suyu meyvesi normal içiyor aslında ama az mı acaba bilemedim
arasardaannesi Yigitelif bnmkıde gunde 4 kere yapıo genelde suyu cok ıcerse daha sık yapıo 3 yaş 9 aylık cısının rengı acık sarı ıse suyu yetıodur ama genelde az ıcıolar hava soguk olunca hele susamıolar
BarlasMomm Yigitelif bana az geldi ama benim oglum cok su iciyor. Sabah uyanir uyanmaz yapiyor oglen yapiyor gun icinde de yapiyor ama bizimkisi su ile baglantili suyu az icince yapmiyor ama cok icincede cok yapiyor. Suyu ne kadar iciyor oğlunuz . Bizde 3.5 yasindayiz