Selam annelerim bebeğim 7,5 aylık 3 gündür yoğun bir burun akıntısı ve tıkanıklık var daha önce de olmuştu fakat bu kadar yoğun ve zorlu değildi. İlaçlı buhar kullanıyoruz artı olarak sürekli burnunu serum suyu ile yıkayıp otribebenin burun aspiratör ile çekiyorum ama yok bitmiyor çocuğum uyuyamıyor tıkanmaktan defalarca çekiyorum fakat bitmiyor asla çekmemişim gibi tam gelmiyor bebeğimde artık yoruldu bende elimi ittiriyor çok ağlıyor baby vac duydum ama tedirgin de oluyorum zararı olur mu diye rica ediyorum kullanıp memnun kalan var mı ona göre şimdi eşimi nöbetçi eczaneye yolluyıp aldıracağım