Hiç bir şey yapamazsın kuzum hasta olacak biz bir ayda 4 kere antibiyotik kullanıyorduk ilk başlarda özellikle kışın, sana tavsiyem bağışıklığını yüksek tut. Doktorumuz bize yoğurt, mandalina , tahin pekmez balık yağı ıhlamur vb. önermişti
Ben maske ile yolluyordum ( bir işe yaramadı dkddjj)
Arkadaşlarına fiziki teması yasaklayabilirsin. Ama ne kadar uyar bilemem.
Ne kadar dikkat ederseniz edin illaki olacak bağışıklığı oturana kadar.