Mnli Kediperest benimki zaten 2 uyku uyuyor ya 8.5 aylık kendi geçti 6 aydan beri heralde düzenimiz şöyle sabah 8-8.30 kalkış 11.30-12 ilk uyku şanslıysak 1.30 a kadar uyur 3-4 gibi 2. Uyku akşam 8 yatış
ffulya Kediperest bunu ben de merak ediyorum bizim mi geçirmemiz lazım bebek hazır olunca kendi zaten geçiyor mu
Mnli Kediperest 3-4 gibi 2. Uykuya yatıyor işte 3 te uyumuş olursa 4 te 4 te uyumuş olursa 5 gibi uyanıyor