mirann72 benim oğlum olmuştu sadece ateş vardı ve akşam çıkıyordu gündüz hasta bu çocuk demezsiniz hatta çocuğu dedesiyle dışarı bile yolladım ben de o zaman bugün iyileşir yarın iyileşir diye 7 gün bekledim geçmeyince gittik influenza çıktı kanında o yüzden ilk aklıma o geldi bence inatçı ateş varsa çocuk dru görmeli