Merhaba hanımlar, bugün oğlum 5 haftalık oldu ancak son zamanlarda hava karardıktan sonra uyumamaya ve sürekli emmek istemeye başladı. Sütüm yeterli geliyor fakat doydugu halde bu duruma devam ediyor akşam olduğunda gece 12bucuk 1 e kadar devam ediyor ilk 1 2 gün sütümden emin olmadığım için mama yapıp verdim buna mi alıştı? Şimdide biberonla emmeden huzursuzluğu devam ediyor neden böyle yapar benim ne yapmam gerekiyor tecrübeli annelerden destek bekliyorum