zeynepeslemdemir Merhaba 42 günlük anneyim korunmak için bu hapı aldım doktorum önerdi. Bu hapı kullananlarınız var mı ? Yan etkileri varmı birde nasıl kullanıyorsunuz aç veya tok olarak ?
AnnaKarenina_ zeynepeslemdemir tok karnına hergün aynı saatte alınıyor. Yan etkileri kişiye göre değişkenlik gösterebilir o yüzden net bişi söylemek doğru olmaz
Mrvklc97 Tok, adetin ilk günü başlıyorsunuz (eğer ilk defa kullanacaksanız) her akşam aynı saatte almaya özen göstermek gerekiyormuş
Sevimnur09 Bana yaramadı 50 güün boyunca kananm oldu emeyi bırkatı olum bazı sebeblerden yasmine başladım kişiden kişiye degişiyor