Kızlar merhaba bebeğim 5 ay 13 günlük ve tam 2 aydır sürekli öksürüyor hiç geçmedi Dr da hiç birşey yazmadı ilaç vs abartılacak bir öksürüğü yok kendi kendine geçer dedi kaç kez götürdük ama sadece buhar verebiliyoruz öksürürken öğürme geliyor veya ağlamaya başlıyor bu durumda ne yapabilirim ne olur yardımcı olun geçmek bilmedi Bi türlü