4 yaşında kızım 15 günde, maksimum ayda bir hasta. Yoruldum artık gerçekten. Öksürük balgam nefes alamama kusma resmen kısır döngü. Hava da veriyorum ilaç da kullaniyorrum yok arkadaş hep hasta hep hasta. Problem ben de mi anlamadım iyi mi bakamıyorum ne olacak bu cocugun hali bir şey söyleyin kızlar