pembeayakkabilikiz Kizlar 13 aylik kızım var bayadir azı disi çıkarmaya çalışıyor son günlerde disinin ucu çok kızardı yarıldı parcalandi gibi böyle foto çektirmiyor sizlerin de öyle oldu mu acaba azı disi diye mi öyle yoksa diş doktoruna götürmeyi düşünüyorum.
Lolik pembeayakkabilikiz azılar zor çıkıyor 1.azıların çıkması 4 aya yakın sürmüştü diye hatırlıyorum 2.ler daha çıkmadı