mrsfly ela2103 😂 enem kuzum düzelir inşallah ama gaz genelde 3 ayı bulabiliyor. Uyku konusu.. 😅 allah hayırlısını nasip etsin şöyle sölim düzeldiği ve bozulduğu dönemler olacak, ataklar, diş vsvs. Ama insan zamanla alışıyor ilk zamanlar kadar zorlamıyor.
-Drkegsbl- ela2103 2 yaş annesi olarak söylüyorum düzeldiği vakitte olcak düzelmediğüdd ataklar vs tetikliyo cunku hepp amaa geciyo öyle bende senin gibi o dönemler cok merak ederdim şimdide diyorum ne zaman uslancak 😂😂
mrsfly ela2103 allah yardımcın olsun canım zamanla düzeliyor. Gaz için eğer emziriyorsan yediğin içtiğüm herşeye kimyon kat ve gaz masajına bak youtube den
mrsfly ela2103 benim kızım cok gazlıydı, masajları günde 3 kez yapardım çok fayda ederdi. Kesinlikle öneririm. Bide bol bol banyo yaptır rahatlatıyır bebişleri.
aslimsi ela2103 evet maalesef, kışın ortasında terlikle doktora gittiğimizi biliyorum. Öyle ağlama krizine girerdi, şu an çok şükür geçti o dönemleri.
mrsfly ela2103 o işte gazdan şöyle sakınletşirici bi müzik açın günün nispeten keyifli olduğu zamanında bide ayaklarının altını bebe yağı ile ovun minik minik tatlı tatlı sohbet ede ede bir iki güne alışacaktır.