Kızlar merhaba
Kızım eskiye nazaran gunduzlerı daha az emıyor ama sütüm hala var
Geceleri normalde 2-3 kez kalkıp emip geri yatıyordu. Ama bu sıra cok abarttı 4-5 kez falan kalkıyor her kalktıgında meme istiyor. Emzik tutuyor onceden emziği verince alırdı ama sımdı memeyi emmeden yatmıyor aglıyor mızmızlanıyor . Gunduzlerı cok aklına gelmıyor ama uyku saatınde uykuya yıne memeyle dalıyor. Doktor once gündüzü sonra geceyı bırakacaksın dedi. Beslenmesi de cok düzgün değil o yüzden yavaş yavaş bu bıraktırma sürecine girmek istiyorum ama kendımı de cok hazır hissetmiyorum . Nasıl başederim nasıl uyuturum, göğüslerim cok agırır mı mastit olur muyum falan diye. O yüzden yardımlarınıza ihtiyacım var. Yaşadıklarınızı anlatırsanız sevinirim