silaa66 6 Şubat depremini bizzat yaşamış,bir çok yakınını kaybetmiş biri olarak lütfen hasarlı binalara girmeyin deprem çantanızı yanınızda bulundurun insan o an ne yapacağını şaşırıyor ama ülkemiz bu durumu maalesef çok acı bir şekilde deneyimledi.. inşallah daha büyüğü olmaz çok geçmiş olsun ❤️🩹