nurkpn Bebeğimin burnu için serum kullanıyorum aspiratör ile de yapıyorum ama içi kupkuru bir türlü burnu temizlenmiyor banyodan sonra da aynı wekilde ne yapmam gerek
Seden nurkpn kac aylik acaba ? Aspiratörü cok kullanmayin, kuvvetli bir sekilde asla çekmeyin orta kulak iltihabına yol açıyor doktorumuz demisti.
suheyla92 nurkpn serum suyunun nemlendiriyo olmasi lazim neden kuru ki hala. Nebulizatorle serum suyu verebilirsiniz hava olarak o da rahatlatiyor bebekleri
cimcime1018 nurkpn Banyoda sıcak suda tuttum bugün ben. Sumukler sıcak suda aktı baya. 3 gündür uyuyamiyordu şuan uyudu çok şükür. Bunu deneyin derim etkili. Kucaginiza oturtun bı güzel sıcak suyun altında durun bebeginizle. Sumukler çıktıkça alın elinizle
SerifeAlara nurkpn ben bu çareyi sterimar da buldum özellikle de soğuk algınlığında kendiliğinden akıtıyor serum dan hep korktum ki zaten durmadığı için hep burun içini tahriş ederdi özel bi ilaç ama daha dün yenisini aldım fiyatına gerçekten de deger bi ürün
Seden Bebekler icin olan burun damlalari var ya flakonluydu galiba onlardan damlatip once burnu acin 10 dk sonra serum fizyolojik damlatip temizleyin
esraezgioz Seden ya bizde sadece serum fizyolojik var onu nasıl kullanacağım bebeğim 20 günlük burnu tıkalı
nurkpn esraezgioz çok az miktarda siringaya alicaksiniz orta basınçla çok sert olmicak sekklde burnuna sıkıcaksınız isterseniz bı Youtube dan izleyin daha güzel.anlatiliyor orda videolarla