Uykusuz-annee momysskaan valla büyük rahatlık ne yalan soyluyeyim yorgan olsa ben pipirikliyim uyuyamam😄
livanurvealpinannesi61 Uykusuz-annee 3 4 aylıkken çorapsız uyutuyordum ben kızımda daha erken bıraktım çorapla uyutmayı alıştılar çorapsız uyumaz yaz kış gündüz bile çorap giymezler evde
livanurvealpinannesi61 Uykusuz-annee battaniye örttüm ben yorgan önermiyor uzmanlar boğulma tehlikesi olduğu için
Simnur 1bebegimiz doğduğundan beri çorapsız yatırıyorum 10 aylık ama benimki de sık uyanıyor burnunu temizliyor musunuz? O da etkiliyormuş uyumayı
mucizem10 1bebegimiz 3. Ayından sonra hep çorapsız yatırdım şuan 13 aylik hala gündüz De giymez corap
arasardaannesi 1bebegimiz çorap sıkmıosa kan dolasımını yavaslatmaz heralde bnde corapla yatırıom çorabı cıkarınca ayaklarıyla oynuo uykusunu kacırıo
benimoglumukurtarinesraa 1bebegimiz ya ben çıkarayım rahat uyusun diyorum ama sanki çorapla daha iyi uyuyor tam emin olamadım daha
Erolunannesi 1bebegimiz doğduğundan beri gündüz ve gece uykularında hep çoraplarını çıkarırım corap kan dolaşımını engelliyormuş
littleflower 1bebegimiz hiç çorap giydirmiyorum.uyurken çorap giydirmeye gerek yok. Kan dolaşımını kısıtlıyor. Çorapsız rahat rahat yatsın nasıl alisirsa öyle gider üşür diye korkma. Sıcak daha fena.