Kızlar merhaba oğlumun çoklu besin alerjisi var bi klinikte deri testi yapıp o şekilde öğrenmiştik doktorumuz bi kutu mama vermişti deneme amaçlı başlarda sevmedi ama sütüm çok azaldığı için bu ara içiyor elimdeki mama bitti yarın gidip kendi çocuk doktorumuza yazdırabilir miyim yoksa yine tahlil test falan gerekir mi nasıl alabilirim bilen varsa yardımcı olabilir mi