oylesinebiri_ Artık ekranın bağımlısı oldu maalesef yemek yemiyor diye açıyorduk o süreçte alıştı eşim de ben iş yapacağım zaman açıyor hemen önüne önüne geçemiyorum telefonu kumandoyu hatta klimanın kumandosunu bile getirip aç aç açmazsan yıkıyor ortalığı nasıl önüne geçebilirim doktor dan destek almam mı gerekiyor nasıl bir yol izlemeyeliyim anneler yardım lütfen
Mutluumom oylesinebiri_ bence ekranı bir süre kaldırın ortalıkta TV olmazsa istemez bu sürede aktivete yapmaya çalışın yeni şeyler denesin belki aklına gelmez
melovebabym oylesinebiri_ kumandaları ortadan kaldırın. Hatta bir süre odasında vakit geçirmeyi deneyin. Havalar düzeliyor dışarda vakit geçirebilirsiniz. Böyle böyle unutur bence.
Mnli oylesinebiri_ dışarı çıkarın bol bol çocuk haklı artık tadını almış düşünün salonun ortasında koca bir tv var ve açınca eğleneceğini biliyor o odaya sokmamaya çalışın tvyi gönderemiyorsanız bile
Tunaveannesi16 oylesinebiri_ Bol bol çocuğunuzla vakit geçirin unutturmaya çalışın dışarı çıkın parka gidin oyunlar oynayın bir sürü aktivite yapabilirsiniz yaşı uygun bence. Sizlerde açmayın izlemeyin çocuğunuzun yanında telefon dahi kullanmayın. Zamanla unutacaktır çünkü daha küçük
Mnli @y_mervee1 bak sen yol yakınken vazgeç sonra böyle oluyor gerçekten şimdi zor ekran kolaylık gibi gelir ama sonra uzaklaştırmak çok daha zor
Yarim_Kilo_Kiyma 18 Ay vazgeçirmek için çok erken. Unutur daha. Ama siz istikrarlı olursanız. Hareketli kitaplardan alın, şarkı söyleyen kitaplardan alın mesela. Yemek yerken bunlar ile oyalansın. Siz istikrarlı olmazsanız, bu seferde tv için yemek yemek ister
Duyulurum oylesinebiri_ ekranı tamamen kesmek için en doğru zaman. Biraz daha böyle giderse çok şey kaybedersiniz. Ağlayacak zırlayacak ve unutacak, onların kendi iradeleri yok durmalari gereken yeri bilmiyorlar e bu bize düşüyor onları durdurmak