Kızlar saçlarım şu an sarı. Fotoğraflarda falan çok güzel çıkıyor yakışıyor tenime herkes de yakıştırıyor ama hayatımda bir kere bakır oldum çok kısa sürdü beyaz tenliyim ve içimde o kadar kaldı ki.. gördüğüm yerde çok hoşuma gidiyor pişman olmaktan da korkuyorum. sarısın uzaktan tanıdığım biri yapmış bir iki hafta sonra tamamen akmış neredeyse çok açık turuncu olmuş (onun da önceden sarıydı) ben tekrar mor şampuan yardımıyla sarı tonlarına döner miyim sizce bi kez yoğun bakıra boyasam?
Bu arada sarı su an böyle duruyor

Ben normalde kahve bakır istiyorum, ama direk o kadar koyultmayayim orta tondan başlayayım diyorum beğenirsem
Oturdukça koyulastiririm bakırı, hani bakınca kahve mi bakır mı anlaşılamayan renk varya ona bayılıyorum