Doğumdan önce görmem çok çok iyiydi uzaklardaki minicik yazıları bile okuyabilirdim hamilelikte görmem bulanıklaştı geceleri karanlıkta az görmeye başladım doğumdan sonra geçer diye düşündük ama normal doğumla ilişkili olduğu yazıyor internette. Başına gelen var mı ekran bulanık yazıyorum şu an🤣