Doktorlar bu aylarda aralıksız 9 saat uyuyabileceklerini söylüyor ekstra bir sıkıntısı yoksa eğer, benimki huy edindi sanırım sürekli uyanıp emerek geri uyumak istiyor buda beni çok yoruyor gündüz ilgilenmeye mecalim kalmıyor böyle olunca işte emziğe düşkün hale gelirse onu bıraktırmakta zorlaşır ondanda korkuyorum