Yorgunanne30 1 yaş çok erken bırakması için süte 2 yaşından sonra günlük bi bardak olacak şekilde ver demişti doktorum hatta içmesede olur dedi, 17 aylık halen mama zaten mamayı bırakmayı düşünmüyorum bizim beslenme sorunumuz var hiç bişey yemiyor malesef biraz yese günde 1 ve ya iki kere mama vereceğim ama yemiyor