birprensesanesi Bebekli72 mama oturağı e bebek sitesinde 250 tl daha dün aldım çok uygun bir bak istersen☺️
alparslan1_ Bebekli72 ben 2. El aldım güzel paketlenmemişti kırık geldi. Bence bunu göze almaktansa biraz daha ver sıfır al. Yine de sen bilirsin🌺
Bebekli72 birprensesanesi peki kullanışlı mı biz yerde yemek yiyoruz masa alışkanlığımız yok acaba bebek için masa olanı mı oturak mı alayım die kararsız kaldım o yüzden 2.el alıp bakam dedim
birprensesanesi Bebekli72 evet çok kullanışlı mama sandalyesine gerek kalmyor bile ben hem mama sandelyesi almıştım hemde mama oturagı mama sandalyesine gerek bile kalmıyor almış bulundum tabi artık e bebek sitesinde daha uygun ve kullanışlı