Öncelikle mama veriyorsun diye üzülme bebeğinin karnı doyuyor diye sevinmelisin. Bazen mamayı dahi red eden biberon almayan bebişler var. Sütüne gelince en önemlisi psikoloji güzel düşün. Sütüm yetiyor diye düşünerek emzir. Bol bol su iç günde en az 3 Lt. Her fırsatta dinlen, uyuyabilirsen uyu. Uyku çok güzel süt yapıyor. Bende “incir uyutması” çok işe yarıyor. Nefisyemektariflerinden tarifine bakabilirsin. Kahvaltıda normal çay yerine rezene tercih et mesela. Güzel düşün, stres yapma. Bu günler bir daha geri gelmicek. Tadını çıkar.