nurcakar03 şeker oranı fazla olduğu için sevmiştir. Ben de Aptamil kullandim ilk zamanlar, sonra hipp ve en son sma. Şimdilerde de uyumadan önce inek sütü iciyor sekersiz. Şekeri yavaş yavaş kestik yani 😅 1,5 yasında bu arada. Şekerli olması cazip kiliyordur yani, benim yorumum bu. 🤷♀️