Kaktusseveranne hanımefendi bence siz araştırın. Zühre ana yıllardır vardı zaten. Fenomenler reklam yapmadan önce de olan bir marka. Bilginiz yok ise bişey diyemem. Çevremde kullanan çoğu kişi fenomenleri tanımaz etmez. Ben instagram kullanmadan önce bile çevremde görüyordum. Fenomenler övdü diye almadım önceden bildiğim bir marka zaten. Weefood markayı da övüp reklam yapıyorlar weefood doğal değil mi? Size zaten Zühre ana karadut özü alın demedim. Çocuğunuzu %100 doğal mı bakmıyorsunuz peki. Yediği meyve sebze bakliyat %100 doğal mı? Çocuğuna cips kola çikolata veren çoğu kişi doğallık sorguluyor.