atlasmomyy_
Vallaha ben şok yok canım beta 0.5 yani zaten dediğim gibi adetim geçince hamile miyim şüphesine düştüm yoksa eşim sağolsun ben istemeden asla yapmaz bişey ha yanlışlıkla bişey mi oldu dedik biz ama yok valla doktor emziriyorsun olur böyle düzensizlikler binde bir dedi halbuki asla şaşmazdı benim hamileliğe yordum o yüzden😅 Bakalım birkaç ay sonra asıl istediğimiz zamanlarda ilk bebeğimdeki gibi nasip olsun inşallah zaten yazın hamilelik yaşamak istemezdim ya 😅