1- Kızım 3 ay 11 günlük. Mamajo biberon kullanıyorum ve yavaş akıyor acaba ucunu biraz açmalımıyım artık?
2- Bronşit olan bebek 4 5 saat uyuyabilir mi? Günde 4 5 kez öksürüyor ama eli ağzında olduğu için midesinin bulanıp öksürdüğünü düşünüyorum sizin fikriniz nedir?