Merhaba bugun 5buçuk aylık bebeğim için Dr ek gıdaya geçmesini önerdi. 1 sebze 1 meyve şeklinde 2 öğün vermemi söyledi. 3 gün kuralına uymanın önemi olmadığını söyledi . Bende ölçü ne olmalı dediğimde bebek istediği kadar yesin istemediğinde belli eder dedi. Önce sebzelerle başla dedi . Peki sebze verecem akşama meyve diyorsunuz 2 ögün ya sebze yemezse bidahs meyve tatları daha güzel olduğu için dedim. O zaman haftada bir ver meyve dedi. Ben yoğurtla ve 3 gün kuralı ile başlamayı planlıyordum duydugum herkes böyle yaptı böyle şeyler duyunca kafam çok karıştı. Gene kendi içime sinemi yapmayı düşünüyorum bugun yoğurt yaptım ona probiyotikli yarın yoğurt vereceğim ve 3 gün kuralı ile sonra sebzeler diye düşünüyorum. Siz ne diyorsunuz nasıl yaptınız ek gıda anneleri cevap yazarsanız sevinirim valla 🤔🤔🤔