Buseniz_02 Bebeğime çok üzülüyorum.bizde böyle şeyler pek yok hafif kasiniyoruz , ama bebeğimin ayağına yerleşmiş hiçbir türlü gitmiyorlar su dolu oluyor hep ayakları nasıl kutulucam nasıl
QueenAnne siz aktardan karışım alın çok çok iyi tek seferde bitirir ama bebişe bişey diyemem çok geçmiş olsun