Doktora gidin enfeksiyon olabilir benimde 2,5 aylık bebeğim aynı şikayetlerimiz vardı Bir haftadır bugün doktora gittik idrar yolu enfeksiyonu olduğunu öğrendik iştahsızlık Ateş idrarda kokma koyu idrar bizde Ateş hariç diğerleri vardı bazen hiç belirti vermeyebiliyor ama yine de içiniz rahat etsin bir doktorunuza danışın İnşallah bir şey yoktur