Kızlar selam. Kızım 2.5 aylık. Doğduğundan bu yana gün içinde çok kez kaka yapıyor günde 2 kez yapınca bile dua eder oldum. Doktor normal diyor ama bu ay 2 ay aşısını yaptırdık o zamandan 10 gün sonra götürdüm tekrar ve 200 gram almış normal dedi doktor meme reddi de var. Bezleri çişli oluyor süt yetmeme durumu yok ama asla sık sık emmiyor. Ben oğlumda meme reddini dibine kadar yaşadığım için beni yormaya başladı. Hadi onu geçtim ama sorun şu böyle kakasını çok yapan bu aylarda bebeği olan var mı çıldırcam artık.