Kızlar e bebekten Joie markasının sansa veya serina ana kucağını almayı düşünüyorum şimdiki kullandığımız ana kucağını kendimiz sallıyoruz özellikle öğlenleri asla uyumuyor bıraktığım gibi geri uyanıyor bebeğim daha 18 günlük elektrikli olanlara alışabilirse öğlenleri belki daha iyi olur en azından daha rahat uyur diye düşündüm kullanan var mı ikisinden birini kesin alacağım memnun musunuz