gmz1991 Bendeki etkileri aşırı kan kaybı yaşıyorum 2 defadır adet oluyorum. ilk adetimde aşırı kan kaybından bayıldım. Birde adet olunca ilk 3 gün aşırı bir şekilde sancı oluyorum ayağa kalkmaya zorlanıyorum.Doktora gittim bi kaç ayda düzene girer dedi olur da girmezse gel çıkaracaz dedi . Şahsen çıkarmayı düşünmüyorum çünkü korkuyorum.Tek umudum düzene girebilmek