Kızlar bebeğim geceden beri ıkınıyor ağlamaya başlıyor gaz olmadığına eminim çünkü düzenli kullandığım gaz damlası var iki gündür kakasını yapmıyordu annem kendi yöntemiyle birşeyler yaptı sonra kaka yaptı yeşil renkliydi ve çok cıvıktı ne oldu anlamadım